poniedziałek, 18 lipca 2011

Summarily

Hej ! Cieszę sie okropnie, bo pogoda zaczęła nas rozpieszczać, skończyłam pracować, jutro wypłata :) Teraz szukam następnych zleceń . Praca w wakacje nauczyła mnie tego, czego kazdy rodzic próbuje nam uświadomić - zrozumiałam wysoką wartość pieniądza :) ( Niestety nie wydam tych pieniędzy na ubrania, kosmetyki czy akcesoria - jutro otwieram lokatę i zbieramy na pierwszy samochodzik :))) ) !
Dziewczyny, czy zamawiałyście kiedyś ciuchy na motelrocks.com?2 tyg temu zamówiłam sukienkę, status zamówienia : shipped - czyli sukienka nie zostala wysłana, napisałam do nich wiadomość - zero odzewu : (. Powoli zaczynam sie bać , że kiecka nie dotrze na moja 18- nastkę :(

Hi everyone ! I' m so glad that weather started to pamper us . I'm also done with my work, tomorow I'll get my payout .Now I am looking for another job posting. Working during Holidays has taught me most of all what is the value of money (Now i know that I won't spend all that money on clothing and cosmetics , it' s time to put money by and buy my first car :))
Gurls, have u ever bought something on motelrocks.com? 2 weeks ago I bought adorable, cosmic dress, now the order status is still shipped, i have writen an email but they didn't write to me ,=. I' ve started worrying that I won't be able to have this dress on my 18 bday : (.



top - reserved %
ballerina's skirt - H&M young
waist belt - Cropp
rose ring - small shop in my town
boots - no name, small shop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz