niedziela, 31 lipca 2011

18 years has come and gone

Hej, hej, wita was już pełnoletnia osoba. Co prawda, dowodu osobistego jeszcze nie posiadam i nie czuję się w zupełności jak dorosła . Wczoraj z okazji wkraczania w dorosłosc wybrałam sie z dziewczynami do kina :), obejrzałyśmy ,,Druhny'', a następnie oczywiście poszłyśmy się poobiadać.Przecież w urodziny się nie tyję. Właśnie używam jednego z prezentów - kochanego sony Vaio, który wreszcie zastąpił mój komputer stacjonarny :). Chciałam internetowo podzielić się ze wszystkimi moim tortem :)
Na uro założyłam moją nową ulubioną sukienkę cosmic z motelrocks.com, kiedy tylko pogoda się poprawi pokażę wam całą stylizację :)  Powyzej moja młodsza siostra, która chwile po zdmuchnięciu świezek wsadziła palucha a środek ciasta :D. Kochana,nie?

Hi everyone, today I am celebrating my 18th bday, I just wanted to share with you my bday cake via Internet :) Yesterday I was having fun with my best friends in cinema, later we have eaten some tasty things. I believe that calories can't attact our bodies when we're celebrating bday :). The weather is ridiculous, whe it will be better I\ ll show you my new dress and other stuff

4 komentarze:

  1. gratuluje kochana doroslosci ;-) juz na dniach do Ciebie dolacze! caluje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytanie dotyczące znajomości twoich języków. Niedawno w notce pojawił się również niemiecki! Czy uczeszczasz na jakieś korepetycje czy sama uczysz się języków?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje, :),
    Do Anonimowego :
    Niem i Ang uczę się w szkole normalnie , jeszcze dwa lata temu chodziłam na korki z niem, chciałam studiować lingwistykę, ale plany się trochę pozmieniały :), teraz niem i ang uczę się w domu tak z przyjemnosci ( telewizja, radio bbc). Duzo dały mi 2 kursy jezykowe w Londynie, na które zapisałam się w wakacje rok i dwa lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!:)
    Zapraszam na mojego nowego bloga:) pierwsza stylizacja:D
    http://fashionella5.blogspot.com/2011/08/pierwsza-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń