sobota, 21 maja 2011

May you always feel loved

Witam serdecznie, z tej strony M. , Maj to chyba naprawdę najcudowniejszy miesiac w roku : ) ! Uwielbiam siedzieć na tarasie z królikiem na kolanach, papugą w klatce obok i oczywiście z iPodem bądź dobrą ksiązką w ręku. W piątek idę do fryzjera zrobić ombre : ), jejku to chyba moja pierwsza taka kosztowna wizyta, mam nadzieję, że warto .
Bardzo dziekujemy za wyróżnienie  naszego bloga MARCIE , która prowadzi bloga martaluizat.blogspot.com , kiedy widzę jej kosmetyki naprawdę ogarnia mnie zazdrość : D, tak bardzo chciałabym mieszkać w UK
10 rzeczy, które czynia mnie szczęsliwą ? chyba będzie cieżko
1.Zakupy ciuchowe i kosmetykowe przedewszystkim
2.Beztroskie chwile spędzone z O.
3.Wspólny czas z moją papugą, królikiem i psem
4.Galopy na Nucie w terenie i skoki przez przeszkody
5.Słodycze!Najbardziej lubię chyba żelki : )
6.Oglądanie dobrych produkcji filmowych
7.Słuchanie Beatles'ów
8.Słońce!Słońce!Słońce!
9.Poranne joggingi z O.
10.szóstka z biologi !
Na zakończenie sobotnia stylizacja : )

koszulka, kolczyki  - H&M
spodnie - Bershka
buty-No name
kopertówka - New Yorker + DIY
bransoletki - funnybands
Razem ze mną pozuje królica gładkowłosa - Balbina : ) Gwarantuje, że nie raz jeszcze się tu dziewczyna pojawi.
Love ya all, xoxo


2 komentarze:

  1. Balbinka jest urocza :) strasznie podoba mi sie kolorystyka tego zestawu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;d
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń