piątek, 22 kwietnia 2011

Pierwszy ouftit : )

Hej, tu Magda : )  Bardzo mi miło, ze mogę przedstawić mój pierwszy outfit na naszym wspólnym blogu.Od razu przepraszam, że mój styl pisania jest taki lakoniczny, ale zawsze od polskiego wolałam biologię i chemię : )Wiosny nie trzeba już szukać, pełno jej wszędzie.Uwielbiamy to!Rozpoczęłyśmy nawet sezon joggingowy :) i idzie nam nieźle!Dzisiaj włożyłąm na siebie wszystko w tonacji nude,beżu i bieli,lubie te kolory chociaż już można zauważyć, że co drugie dziewczę śmiga w cielistych szpilkach od Deezee.O bandażowej spódnicy marzyłam już bardzo długo, brakuje mi krągłości Kim Kardashian, ale mimo to czuje się w niej swobodnie , mam na sobie też ulubione platformy, ''dzieki'' nim musiałam wymoczyc stopy w brzoskwiniowym pudrzre do kąpieli .
bluzka - Terranova, naszyjnik - Mohito , cardigan,torba - Primark  spódnica- Stradivarius funny bands- stoisko w Paryżu, platformy,pierścionek - H&M



2 komentarze: